Stikkord

, , ,

Ukeplan.no har tilbud på kjempefine dørskilt i plexiglass som du selv kan tilpasse. Kun kr 195,- tom mandag – så nå tenker jeg at det er på tide vi får oss et fint skilt!

Her er noen av forslagene mine:

Dørskilt2

Dørskilt-forslag-2

Dørskilt-forslag

Jeg vil gjerne ha et dørskilt med bilde på – og det er der utfordringen ligger! For det er jaggu ikke like lett å finne et bilde der hele familien ser fine og freshe ut:-/ Regner med at det er andre som også kjenner til problemstillingen🙂

Så derfor er det godt jeg har photoshop!

Jeg tror jeg likte de siste forslagene best… Eller det første… Hva synes dere?

Dørskilt3

Dørskilt4

Farge eller svart hvitt?

Tror mannen må få være med på å bestemme når han kommer hjem igjen!

Han har vært på teater med de små🙂

Ha en fin lørdag!

♥ Vibeke