Stikkord

Da var jeg endelig hjemme igjen etter noen dager på Haukeland. Øret mitt er blitt operert for andre gang siden september og jeg har nå fjernet det meste av både ben og uønsket vev i mellomøret. Jeg hadde et håp om at hørselen skulle bli like bra eller bedre etter operasjonen, men dessverre var det ikke mulig å lage en protese som erstattet de ødelagte bena… Enda er det vanskelig å si hvor dårlig jeg kommer til å høre på øret, men legen mente jeg måtte ha høreapparat…

Ikke så veldig kjekk beskjed å få, men i forhold til det noen av de andre pasientene på Haukeland sliter med ble problemet mitt egentlig ganske lite!!

Så nå er jeg endelig hjemme igjen og gleder meg til å kunne slappe av og bli frisk i eget hjem🙂

Magasiner

Litt nye blader å bla i🙂

hagestue

En god stol i ei fredelig hagestue

Vårsprett

Og fine vårblomster

Det vil nok gjøre underverker for helsa🙂

Ønsker dere alle ei god helg!

Vibeke