Stikkord

, ,

Oppgraderingen på soverommet går fremover i rykk og napp, og nå var det på tide med en ny runde!

Vi trenger alltid mer plass til å henge fra oss klær, og i et forsøk på å få klær bort fra gulv og stoler på soverommet har jeg lagd en «klesvegg» til mannen. Han går i dress på jobben og trenger alltid plass til å henge fra seg skjorter, dressjakker og dressbukser slik at de ikke blir for rukkete. Jeg har derfor desiget min egen buksehenger som matcher gardinstanga – i bambus🙂

Egendesignet buksehenger i bambus!

Den er laget på samme måte som gardinstanga. Sag bambusen (kjøpt på hagesenter – 3 stk for 49) i rett lengde og fest den med et gardinstangoppheng du liker🙂 Jeg kjøpte mine på Kid Interiør. Sammen med noen fine kroker fra Ikea, ble det en ganske bra «klesvegg»🙂

Kjekt at det mathcer resten av rommet, selv om klærne da strengt tatt burde vært litt mer sommerlige😉 Her er litt flere bilder fra soverommet.

Lette sommergardiner på hjemmelaget bambus-gardinstang

På kommoden har jeg satt opp noen nye fine esker fra Ikea! Elsker fargen og stilen🙂

Se flere bilder fra vårt sommerlige soverom her🙂