Stikkord

Jeg er nok litt forsinket, da de fleste starter et nytt og bedre liv etter nyttår🙂 Men, bedre sent enn aldri ikke sant? Oppgaveskriving viste seg å være lite forenelig med å spise sunn mat, så nå som det kapittelet er over kan jeg så smått begynne å se en forandring!

Frokosten består av knekkebrød med sunt og godt pålegg som egg, fisk, avokado, paprika, salat osv. Jeg har lagd deilige hjemmelaga knekkebrød som gjør at det blir litt ekstra fristende🙂

Hjemmelagde knekkebrød etter oppskrift fra Fjørsilkebris🙂

Til lunsj blir det ulike varianter av salat! Jeg tror ikke 5 om dagen er noe problem nå😉

Deilig fruktsalat med litt vanlijeyoghurt til dessert ♥

Himalaga "Snickers" sjokolade ♥ ♥ Nam!

I går prøvde jeg meg på å lage et litt sunnere alternativ når en har lyst på noe søtt. Sjokoladekarameller med peanøtter  ♥  De ble kjempegode! Oppskriften finner du hos En sunn familie. Så nå har jeg noe godt å kose meg med i helgen, uten å få for dårlig samvittighet🙂 De er ganske mektige og, så det trengs bare en liten bit for å stoppe søtsuget. Anbefales🙂

Til slutt en liten hilsen fra mine to søte små til tante Åsa og onkel Alexander som reiser jorden rundt! De koser seg i Malaysia for tiden og har det kjempefint – og den fantastiske turen kan dere følge på bloggen deres🙂

Vi savner dere og håper dere har det helt SUPERT! Klemmer fra alle sammen!

Ha ei fin helg alle sammen!

Vibeke