I dag har jeg laget en bildevegg på kjøkkenet🙂 Jippi! Som dere kanskje vet er det en av de 10 tingene jeg SKAL gjøre før sommeren.  Det ble en hjertebildevegg ♥ og jeg synes den ble kjempefin! Det ble plass til hele 50 bilder som er festet rett på veggen – enkelt og greit. Håper det holder, for hjertet er litt i største laget til å få plass i en ramme🙂

Bildene har fått plass på kjøkkenet mellom kjøkkenbenken og spiseplassen. Jeg har lenge tenkt på at jeg vil ha noe her, men har vegret meg for å slå spikrer i den nye tapeten. Men nå fikk jeg masse bilder på veggen – uten å lage et eneste hull. Supert!

Bildene printet jeg ut selv på fotoark. Seks stk på et A4 ark. Alle er helt firkantet.

Jeg fikk med masse fine bilder, men har jo fremdeles mange fine jeg ikke fikk brukt. Så tror det må bli flere bildevegger🙂 Må prøve meg på en med rammer og snart – det er jo så kjekt å få alle de fine bildene opp på veggen! Og ikke vær redde folkens, jeg har mange flere å ta av😉

Ha en fin kveld!

♥ Vibeke