Stikkord

,

Ingenting er som et hjemmelaget kort til morsdagen  ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Og i går fikk jeg endelig den skituren jeg har lengtet etter🙂 Det ble ikke lange turen, men nok til at jeg fikk se lillegull i pulken og hvor flink store 4-åringen min er blitt på ski🙂 Kjempekjekt!

image

image

Skitur i heien og på bakkane hima på Klungland🙂

image

Herlig med en kvikklunsjpause i sola!

image

image

Lillegull koser seg!

Resten av morsdagen gikk til studering, familiebesøk hos mormor/oldemor og en liten tur innom basaren på Grendahuset her på Kolnes. En innholdsrik dag med andre ord🙂
 
Stakkars mannen min lå hjemme syk i helga, og redd som jeg er for å bli smittet i disse masteroppgave-innspurt-tider, «rømte» jeg hjem til foreldrene mine. Da fikk jeg jo litt barnevakt og, så har komt enda et stykke lenger på oppgaven og!! Ikke lenge igjen nå🙂 Veeeeeeldig deilig!!
 
 ♥ Vibeke