Nå er det snart helg og jeg kjenner at det hadde vært sååååå deilig med en tur på fjellet!!! Etter å ha vært hjemme med nesen i en datamaskin eller i husarbeid, kjenner jeg at jeg lengter etter en frisk ferie der jeg får kommet meg ut! Linnea har blitt kjempeflink på ski, og Avienda har hatt sin første tur i pulk – mens jeg satt inne med studier og kikket ut på nydelig vintervær… Nå vil jeg og bli med!!!

Jeg drømmer om en tur til Olalia🙂 Med nistepakke, varm kakao og saft, kvikklunsj og appelsiner i sekken.

image

Linnea på tur mot Olalia med Mormor, Bestefar og Tante Andrea (Tante Iselin tar bilde - og mamma sitter hjemme med oppgaven...)

 

Avienda storkoste seg på sin første tur i pulk!

 

Jeg drømmer om hyttekos på familiehytta vår i Hildalen og skiturer høyt til fjells:

En herlig påske på Reinebu for noen år siden🙂

Kos rundt frokostbordet

Mor og 4 døtre på tur!


Men jeg må nok vente litt til… Håper det blir fint vær i fjellet når jeg har fått unnagjort det meste av oppgaven min!!! Det er ikke lenge igjen nå heldigvis! Tilbakemeldingene fra veileder var gode, så nå er det bare siste rest med finpuss og korrekturlesning før jeg kan levere😀 Deilig!

God helg til dere alle! Håper dere får en fin helg om dere er hjemme, på fjellet eller i syden🙂

❤ Vibeke