Jeg lager lister. Jeg elsker å lage lister! Planlegge, og så planlegge litt til… Det er langt fra alltid jeg klarer å gjennomføre planene mine som jeg hadde tenkt, men jeg liker å få en viss oversikt og ikke minst glede meg til de kjekke tingene jeg har planer om å gjøre🙂 Så her kommer en liste over 10 ting jeg skal gjøre det neste halve året:

  1. Levere masteroppgaven! (VIKTIG! VIKTIG!!)
  2. Trene opp rygg og mage – slik at jeg blir kvitt rygg og bekkenplager (og som en bonus kan jeg godt føle meg litt mer vel i en bikini til sommeren)
  3. Gjøre ferdig barnerom og lekerom
  4. Fikse opp soverommet vårt
  5. Rydde og organisere gjesterom (som for tiden også desverre er lager/roterom)
  6. Lage bildevegg🙂 (Gleder meg!!)
  7. Organisere skuffer, skap og hyller på kjøkken og i kjøkkenbod
  8. Redigere familiefilmene våre
  9. Lage fotoalbum til barna
  10. Fikse opp hagen/uteplassen (Er nok avhengig av litt hjelp her)

Da var planen lagt – så er det bare å krysse av etterhvert som tingene er gjort! Og kanskje kommer det ett innlegg eller fler underveis. Gleder meg spesielt til å bli ferdig med punkt 1🙂

Og så skal jeg selvfølgelig kose meg masse hjemme med mine kjære og nyte siste rest av permisjonen med lillegull🙂

Wish me luck!

❤ Vibeke