Stikkord

, ,

 Helt siden vi kjøpte huset for halvannet år siden har jeg gledet meg til å innrede lekerommet skikkelig. Men i en travel hverdag har den gjennomførte innredningen av et supert lekerom måtte vente på seg, da det hele tiden kommer noe annet som må prioriteres først. Jeg har kikket på inspirasjonsbilder og drømt litt om hva vi kunne fått til, men det har blitt med tanken og rommet ble innredet litt i full fart, uten noe særlig plan.

Men nå bestemte jeg meg for å komme i gang med prosjektet som bursdagsgave til Linneas 4-års dag. Det er ikke helt ferdig, men jeg har fått en god start med nytt lekekjøkken og café/butikk, og ribbevegg🙂 Videre har jeg planer om å få opp en hengestol, sette opp litt flere hyller og bilder på veggene og ordne til dukkekroken slik at den virkelig iviterer til lek og kos.

Nytt lekekjøkken, butikkhyller og butikkdisk. Tavla er også veldig populær!

"Kom og kjøp, epler og løk, før butikken stenger!"

Kosekrok for små prinsesser❤

Cafébord ute i "hagen"

Til topps i ribbeveggen! Jeg har to klatrejenter, så tror denne vil bli mye brukt🙂